Dags för en muppdatering

Det var ett tag sedan jag, KNORRWALD bloggade här. Min fina flickvän dumpade mig. Jag var för sexig för hon sa hon i alla fall.
Tränade lite under sommaren, blev värsta biff. Mamma blev så stolt över mig.
Fick sån fin mage.
Under sommaren reste jag till Afghanistan, lekte lite me homeboysen. Dom hade fått en ny bil. Dom ville att jag skulle köra den, men jag var sjuk. Så explodera den vid en såndär amerikan.
Men kul vare fan!!!
Sökte tröst när jag kom hem till Sverige. Hittade en pojkvän, han är så vältränad och biff. Aldrig haft någon som uppskattar mig för den jag är. <3
min älskling2
Älskar dig Johannes, ikv ska vi gå på donken och äta finmiddag. Kanske mina homeboys från mellanöstern svänger förbi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0