Va ja gjort idag!

Nä ja har köpt en ny mössa idag, köpte den på carlings. frän va? Den kosta ba 10 kr!
Fick en leksak ifrån pappa idag också, tyckte den va fett grym. Så ja o grapparna sprang runt o lekte Star-Wars och Indiana Jones på gården! Vi hade askul. Sen lekte vi Sagan Om Ringen o ja hade tydligen en naturbegåvning för Gollum, fett najs.
När ja kom hem börja ja o pappa brottas, för ja hade visat min nya leksak till svenskarna. Fitta va kul pappa o ja hade då! Fast ja börja blöda o ja har hitils tappat 3 tänder!
Ikväll ska jag sova hos min baby, vi ska mysa och hon ska äta tårta! Möjligtvis får jag resterna på tallriken om hon blir trött! De är fan min lyckodag assååå!:D:D:D:D:D
<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0